feedburner

"Cukuplah Allah bagiku; tidak ada Tuhan selain Dia.
Hanya kepada-Nya aku bertawakkal.
Dia adalah Tuhan yang memiliki 'Arsy yang agung. "
Surah At-Taubah : Ayat 129

aku berblog

Labels:


01 julai 09

Semalam aku start buat blog ni

Aku xbrape reti blog2 ni tp tgk org laen ade blog mcm best je

Org laen kate wordpress lg up-to-date aku da try mmg gempak tp aku tgk blogspot ni pn bleh thn jgk.

So since aku ni msh baru lg dlm berblog aku rs blogspot ni sng skit aku phm.


02 julai 09

Hari ni hari pertama aku mencoret dlm blog aku ni

Aku dah berblog rupenye.. hoho..

Sblm ni aku suke bace+tgk+ikut blog org laen, maklumla dorang
pandai2+byk idea, aku plk pandai (smue org ALLAH jdkn pandai)
cume malas 'byk' nk pikir idea2 best.

Since ni aku dah berblog I'ALLAH aku akn cube mencoretkn yg best2
dlm blog aku ni.

Hoho.. aku igt nk 'berdaddykasi'la ckt..

" Blog ni aku tujukn bt family aku kt kmpg, kekasih aku + diri aku =(faiyzul),
rakyat Malaysia (patriotik plk) & dunia Islam
"


" Aku coret ape yang aku SUKE & ape yang aku NAK asalkan tak salah di sisi ALLAH "

0 komen:

Post a Comment